Saknat mig?

Jag undrar vilka som läser min blogg igentligen..en vet jag helt sten säkert! Å de är Nina!!
Hon läser bara för att jag ska få ha någon som läser.

Idag bar de som sagt av till stan.
Jag och Nina hade inte riktigt några planer över vad vi skulle göra där, vi bara for.
När vi varit där ett tag träffade vi på Sandra från min klass. Vi stod å pratade lite. Båda hade jobbat ihelgen, så vi pratade lite jobb å sånt.
Sen gick hon, hon skulle till sin farmor och farfar.
Jag å Nina gick till Åhléns och kollade efter en urtunningssax till mamma.
De hade en för 140kr.
Vi gick till Kicks för att kolla om de också hade en, kolla priserna mot varandra, men de hade ingen.
Efter de gick vi till bokia, kollade läget där, men hittade ingen bok. Kanske bara bra, då gör jag inte av med så mycke pengar. Vi besökte sedan röda korset, men vi såg inget intressant där heller. Då bestämde vi oss att en milkshake skulle smaka gott, så vi gick till frasses och satt där och pratade ett tag.
Mamma ringde sedan och sa att hon var påväg in till stan, så vi tog våra saker och gick.
Vi kollade runt inne på Åhléns, mamma köpte saxen, sen gick jag å Nina in på CK. Kollade i en tidningssak från the phonehouse, ville ha en mus till datorn, men de hade inga fina där tyckte jag. När vi stod och kollade i katalogen så såg jag Pete, vinkade lite.
Pete är en glad sak, iallafall alla gånger jag träffat honom. På nyårs var han typ den ända jag kände där, så vi pratade lite eftersom andra hade händerna fulla.
Efter vi kollat färdigt på mellanplan gick vi ner till bottenvåningen. Kollade på clas ohlsson, men de jag ville ha där var slut. Gick tillbaka upp på the phonehouse och hittade en rosa sak!
Gillade den jätte mycke, den kostade bara 100kr, så de är väl inte jätte bra kvallite, men den håller så länge den håller.

Övertalade sedan mamma att äta på frasses. De var gott.
Sen bar de av hemmåt, jag for förbi pappa och hämtade musmattan. Gick sen med mamma hem till Ingela och drack lite kaffe, kommer inte kunna somna inatt, vilket inte gör så mycke igentligen.
Mamma för sen å hämtade min bror, var då hemma med min syster. Mamma körde mig sen till Nina.
Så nu sitter jag här igen i våran lan soffa.
Nina har redan hunnit blogga mycke, hon tjuvstartade!!
De har som blivit en tävling mellan oss två vem som har flest besökare, igår vann jag men nu leder Nina.
Men när kvällen är slut ska jag ha vunnit! De är nästan ett löfte.

Efter att ha läst igenom de som står här uppe inser jag att jag inte har nå liv.
De är typ hemskt.

Nej nu när jag har fått tag på en extra mus så ska jag lira lite på king.com.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0