Ringe Nina

Sitter nu här vid datorn, satt inget igår. Var trött och kände inte peppen på att röra i en dator.
Igår fick jag min telefon. Kändes jätte roligt, försöker nu lära mig allt, vilket inte går så jätte bra men jag kan smsa och ringa så jag är nöjd.
Minnet följde inte med, de skulle dom skicka separat, så de komme idag. Ska nu fylla de och sen ringa Nina, jag vill ut å gå men jag vet inte om hon känner samma pepp som jag.
Jag och pappa har varit ute och övningskört, efter mycke tjat från pappas sida. Har ju inte kört på jätte jätte länge, menjag tycker de gick ganska så bra, inge kärringstop iallafall.

Är lite trött och lite less, de är ju umemässa på torsdag till fredag.
Känns stressigt, men samtidigt känns de som att vi är klara med allt ändå.

Nej nu ska jag fylle min telefon å sedan ringe till Nina.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0