Powerpoint

Hej bloggen.

Idag har de varit full rulle på skolan, är fortfarande kvar här. Ska skriva ut några bankpapper och passade då på att blogga lite.
Jag och Sandra ska ta bussen vid tre in till stan och besöka banken. Vi ska betala June för halsbanden som vi fick i dag, men jag tror inte att de var alla halsband som hade kommigt så vi får se hur vi gör med betalningen.
Vi har också jobbat med powerpointen nu så den är klar, lärarna ska bara kolla på den och godkänna den.
Men de borde inte vara nå större fel på den.
Ikväll ska jag till pappa och kolla efter lite saker som vi ska ha med oss på mässan.
Sen så kanske de blir en promenad med Nina, ska nog ringa Lisa också och höra hur hon mår.
Min telefon har ingen täkning alls, ingen stanns, vet inte vad som är fel, men jag är glad ändå.
Nej nu måste jag gå.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0