Nina <3

Okej.
Jag ska inte hålla på att plocka blommor. De är inte min grej, att sätta dem i vasen efter går bra, men inte själva plockandet.
Jag är för ny i blommornas värld.

Iallafall, är trött. Var trött i går kväll också. 1,5 timmes blomplockning tär på krafterna.
Måste sova!
La mig direkt jag komme hem igår, bussen var hemma kanske tio över tio, kvart över tio låg jag i sängen och var beredd på att sova.
Men då började telefonen att leva om. Och så nyfiken jag är så kunde jag inte låta bli att kolla vem de var som skrev till mig. Så höll de på ett tag, men sista smset vid elva läste jag vid fem tiden i morse för då vaknade jag upp.
Tur de, hade hätt av ljudet på telefonen, ringer väckarklockan ändå?
Satte på de iallafall ifall att, sen sov jag gott 1,5 timme till.

Sitter just nu och har fotolektion. Ska få ta hem en kamera i dag. Får se om jag kommer på någonting att fota. Ska försöka att inte tänka så mycke, men de är inte så lätt.
Mitt huvud går på högvarv, tänker så att de knakar.
Jobbigt.

Hoppas Nina kommer upp till skolan snart, vill ha sällskap!!
Hon ska iallafall dissa mig efter skolan så de blir nog att gå till bokia själv.

Nej nu ska jag kolla på olika bloggar, sen kanske kolla på några av mina gamla bilder och lägga upp dem här?
De blir ju inte bra när jag redigerar dem men jag håller på att lära mig, ni får helt enkelt ha tålamod!'

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0