Natti natti

Härlig kväll.
Spelade lite rockband, förvånade?, efter middagen. Väntade sedan på att Nina skulle dykaförbi och dra med mig ut på en promenad. Hon dök upp, vi gick ut. Vi hade bestämt träff med Lisa innan så vi fick och mötte henne för en liten promenad med mycke snack.
Alltid skönt att prata med er två.

Jag och Lisa fortsatte promenaden, Nina vek av, tror de var pågrund av ryggen.
Vi gick och pratade, gick och pratade. Hamnade sen hemma hos mig på övervåningen med varsin gitarr i handen.

Allt gick bra tills vi bestämde oss för att ta ytligare en promenad.

Ja de är väl de som hänt mig ikväll.
Mer ska inte hända heller. Håller på att somna, vilket är bra, så jag ska snart gå och sova.
Eller snart och snart, ska bara skriva klart här, sen så ska huvudet få möta kudden.

I morgon är de inte lång dag vilket är härligt, blir bara less av att ha långa dagar.
Men tror de är en ganska så lugn dag i morgon. Har inte riktigt koll på hur dagen ser ut.

Nej nu ska jag avsluta här.

Natti natti
Hörs i morgon
Sov gott
PussKram


Kommentarer
Postat av: Din Lövver

Nej det var mitt huvud som fick mig att vilja krypa in under täcket och dö T__T

2009-03-24 @ 10:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0