Mobil?

Nu har jag Nina och Sara sett desperate housewives klart.
De var bra, så nu är de bara å vänta tills nästa tisdag för att se de igen.
På Torsdag börjar medium om på fyran. Längtar, de är jätte bra.
Är typ beroende av TV:n och datorn.
Eller jag skulle klara mig utan dem, men jag ser ingen anledning till att låta bli dem.

Ska tvinga med mig Nina ut sen på en promenad, vi har blivit lite dåliga på att gå ut å gå. Eller vi är ute, men de har inte blivit några långa turer på ett bra tag. Vi måste ta tag i de igen!!

De ska bli skönt att gå å lägga sig tidigt idag. Kanske inte sover så väldigt länge i morgon då, men de gör inte så mycke.
I morgon ska min bror fara med pappa och co. till Tärna. Min lillasyster ska fara på kortids, så de är bara jag och mamma hemma.

Vill köpa en ny mobil!!
Vi får se om den finns inne, annars tror jag inte att de blir någon.
Den här är de jag har kollat på. Tycker den är jätte fin!

Nej nu ska jag göra någonting annat ett litet tag.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0