Längre

Har nu varit och handlat.
De blev korv me bröd som vi ska äta till middag, mamma köpte också varsinn semla som vi ska få sen efter middagen.
De blir nog bra.

Känner mig jätte ledsen idag.
Känner inte alls peppen.
Och du säger inget till mig, vilket bara gör de hela mycke jobbigare. De är nu jag behöver dig och då finns du inte.
Jag kommer ihåg när du sa att du skulle ta livet av dig, jag trode att jag skulle dö.
Jag blev så jävla rädd!
Och jag kunde inget göra, du svarade inte när jag ringde och du svarade bara ibland på msn.
Jag var fast hemma, jag tog mig ingenstanns.
Rädslan går inte att beskriva, jag grät och jag skrek och jag grät.
Du lyssnade inte på vad jag sa, du bara sket i allt.
Så jävla rädd har jag inte varit sen dess förns idag.
Jag är rädd att jag aldrig mer ska få säga hej.
Men de löser sig, eller hur?
De är nog bara jag som fjollar mig som vanligt.

Du vet nog vem du är, jag vet inte ens om du läser mig blogg längre.
Jag vet ingenting längre.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0