Kväll=sova snart

Är jätte trött så jag fattar inte riktigt vad jag gör här framför datorn.
Eller jo de vet jag, jag bloggar så att Nina har någonting att roa sig me ikväll.

Som sagt, har ju varit på skotertävling idag, rätt så roligt.
Har sen varit med Magda också, eftersom att Nina sviker mig!!!!
Jag och Magda spelade rockband och jag skröt att jag kunde hard på endel låtar :D
Kände mig duktig som fan kan jag lova!
Efter de tog vi en liten prommenad och sen hem.
Vi pratade också mycke med varandra om saker som hänt. Känns skönt att kunna prata med dig.
Gick sen hem å såg på barnfilm med min syster, inte jätte roligt eftersom att jag sett den där filmen med henne 1000 ggr förr, men alltid roligt att vara med henne ett tag.
Hon blir så glad å då blir jag glad.
Hahaha skulle hälla upp dricka åt henne men flaskan var jätte mjuk så de typ svämade över när jag skulle ta tag i den så våran spis har badat i trocadero.

Vad händer i morgon?
Jag SKA vara med Nina om jag så ska måste släpa ut henne i permon!
HÖR DU DE NINA?!?!?!
Har ju fan inte träffat henne på ett bra tag, sen i torsdags eller onsdags, minns inte riktigt, de var så länge sen.
SE!!!  Måste få träffa NINA!!!!!
De blir nog också till att städa en massa i morgon också sen så är de ju söndag och då ska jag fara till pappa. Måste ringa han och höra när de har tänkt komma hem, vill inte fara dit själv.
Tycker de är lite hemskt.
Satt där å spelade själv idag å de kändes bara fel.

Träffade också på en räddare i nöden.
Är väldigt tacksam för de!
Tack.

Nu ska jag sova, är jätte trött.
Natti natti
Sov gott
Hörs i morgon

PussKram

Kommentarer
Postat av: Din Lövver

thakk elin det var väldigt vänligt av dig xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0