Jobbigt

De är fan jobbigt att gå på stan :S
Man blir så stressad av att se alla andra springa runt å stressa.
Vi började våran shopping dag på elgiganten, jag skulle ju kolla om min mobil. Men den fanns inte, den skulle typ komma in om 2-3 veckor. Jag klarar inte av att vänta så länge! Jag vill ha den nu!
Så när vi komme till stan gick vi runt å skulle kolla på skor åt min syster, vilket vi hittade på stadium, första affären vi gick på. Sen fikade vi lite på ett litet fik utanför CK. Mysigt men nästan lite för litet.
Efter de ville jag gå in på the phonehouse, pratade med en kille där som hjälpte mig lite. Vi skulle återkomma om ca 20 min, han skulle ringa några samtal.
När vi komme tillbaka så var han inte där. Då komme en annan kille fram och frågade om vi ville ha hjälp. Så han hjälpte mig, men han fick inte tag på dem han skulle ringa. Så han fick mitt nummer, namn och min ålder xD
Haha vad han nu skulle me åldern till.
Så jag sitter mest å väntar på att han ska ringa och säga att jag kan komma in nästa vecka och hämta ut min telefon!
Man kan alltid hoppas.
Är lite less på min gammla, den är inte så fin längre, färgen är borta lite här och där, och den har börjat hänga upp sig också.

Mamma ska göra plättar till middag, tror vi ska få glass till.
De blir nog gott, men får så ont i magen av de.
Vad händer ikväll?
Sitter och väntar på besked om jag kan vara med Nina eller inte. Annars ska jag nog vara med Jenny.

Vill stänga in mig i ett rum och spela rockband all night long!
Men de skulle nog bli ganska ensammt, skulle jag tro.

Idag är de fredag, snart är lovet slut. De känns bra men samtidigt inte.
Har som inget att göra hemma igentligen, men när skolan börjar om blir de mycke att göra.
Känner inte peppen på skolarbete. Känner inte pepp på någonting faktist.
Men man kan inte ge upp bara, eller?

Kom hit, vill bara se att du fortfarande lever, att du mår bra, att du andas som du ska, att du fortfarande kan le, vill se hur långhårig du har blivit.
Jag vill vara me alla dina år i framtiden.
Men du klipper väl bort mig snart.
Men tills dess ska jag sitta fast så hårt, även om jag kommer att bli jobbig!
Jag bryr mig inte, jag vill vara kvar!

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0