Hemma

Är nu hemma efter en natt med arbete.
De funkade ganska så bra.
I början var de nästan inge folk som var där, men vid nio-tio tiden så då blev de full rulle.
Fatar inte hur vuxna människor kan bete sig så som de gör när de blir fulla. Blir typ irriterad fast ändå inte.
De ser förjävligt ut därborta. Men de är inte mitt problem iallafall.
 
Har också hunnit vara ute på en prommenad med Nina ett tag. Nu sitter vi uppe på min vind och lyssnar på musik och pratar. Ganska så najs faktist, förutom att de är jävligt kallt.
Har ont i fötterna efter kvällen, men de är nog bra i dom i morgon när jag vaknar skulle jag tro.
Är trött, Nina vill se film, Elin vill sova, Elin vinner för hon har störst bröst!

Har gratis sms igen, så jag kan svara på alla sms jag får, de känns skönt.
Är en sms-nörd, och jag gillar de.

PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0