God morgon!

God morgon.
Sovit gott?
De har då iallafall jag, har sovit ca 5 timmar i natt. Men jag är glad ändå.
Vi sovde i en dubbelsäng, vilket är lite större än min 110 säng.
Måste tvinga Nina att gå å koka lite nudlar, jag är hungrig. Hihi hon är min slav för tillfället.
Efter vi ätit måste jag hem å duscha, byta kläder och fixa till mig så jag ser någorlunda levande ut.
Sen ska vi tränga in oss alla i mammas lilla bil och köra upp till stan :) Tror ni hon låter mig övningsköra dit? xD
Hahaha de tror inte jag. Hon har typ panik när vi är ute å kör, å de smittar av sig på mig, så vi sitter där båda två i bilen och panikar upp varandra. Vi är duktiga...

NUDLAR!!!!
Kanske kommer en uppdatering innan jag far hem...

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0