God morgon

Hoppas ni har sovit gott.
De har halvers jag. Komme hem vid 1-2 tiden, la mig och läste ut min bok.
Vi skulle ju se på film igår, men de blev inte. Linas DVD-spelare tog inte skivan. Så vi gick direkt hem till mig och spelade rockband.
De gick ganska bra.
Hade ju lovat att jag skulle ta mins en låt på hard, menjag vågade inte! Men istället splade jag trummor på medium alla gånger jag spelade trummor.
Magda är fan galen på trummor, hon hade hard!!!!!!
Efter ett tag på kvällen så behövde jag och min kära vän Lisa gå på Mr. Wc, så vi gick in till stor huset. Måste ha tryckt på alla lysknappar, för när vi skulle fara så lyste de i hallen på övervåningen!
Ingen vågade gå in, för vi är inte riktigt säkra på att de var vi som tände eller inte. Men vem skulle de annars vara?
Alla andra är i fjällen och de är bara jag som har nyckel. Måste nog be mamma följa mig så jag kan släcka lampan xD
Lite pinsamt att jag är så jävla feg, men inget jag kan göra åt.

Planer för dagen är att fara upp till stan.
Min syster ska ha nya vinterskor, jag ska kolla på en ny mobil. Den jag visade bild på tidigare. FÅr bara se om den finns inne i affären, om inte tror jag jag ska skita i att skaffa en ny. Fast de kommer inte att hålla xD
Nu måste jag göra mig klar, enligt min mor, om jag vill följa me upp tills stan.

Btw, kollade min statestik när jag loggade in, 21 ST har läst MIN blogg idag. Sen klockan tolv igår kväll!!
Fan så jävla roligt!! :D
Tack alla ni som läser, ni gör min dag.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0