Gjort är gjort

Jag och Nina sitter nu uppe och spelar lite rockband.
Vi har varit ute på en promenad, Nina ramlade när vi skulle ner för våran uppfart, jag kunde inte låta bli att skratta, är taskig jag vet, men jag kan inte hjälpa de.
Jag gick iallafall in och hämtade plåster åt henne, så lite snäll var jag faktist.
Farmor hämtade oss för de var så halt.

Så nu sitter vi här och spelar, Nicke lämnade oss nyss. Tror han skulle in och spela nå dataspel.
Nina ska nog sova här. Så de blir att trängas i sängen inatt. Men de brukar funka ganska så bra ändå.

I morgon är de söndag. De betyder att jag ska fara till mamma. Ska packa alla saker som ska me, om jag hinner ska jag göra någon läxa också. Men de tror jag inte kommer att bli av. Vi får se helt enkelt.


Blir så arg
Ledsen och besviken
Att du inte fattar, att du inte förstår
Att öppna sår svider
De svider mer och mer
Allt eftersom du häller i salt
Salt


Nu var inte de där till någon särskilld, eller jo de var de, men ingen vet vem de är till. Inte ens jag.
Skriver vad jag känner, allt som kommer ut kanske inte hamnar här. Men
Får bara en massa frågor om vad som hänt, vad som inte hänt.

De spelar ingen roll, för de som hänt går inte göra nåt åt.
Gjort är gjort.


PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0