Fortsätta eller låta bli?

Hejhej

Har just ätit. De blev hemmagjorda hamburgare. Väldigt gott. Mamma kan de där med att laga mat.
Gott gott.
Nina har stält upp på kort. De blev bra, men jag vet inte vart jag har sladden så än kan jag inte lägga upp några. De kanske blir på onsdag om ni har otur.
Ikväll ska jag nog vara med Nina, vi ska se P.S I love you. Den filmen är jätte bra. Ena stunden skrattar man och andra sekunden så gråter man.
Tror de blir mysigt. Kanske kan ta med mig datorn dit, de beror på vad Nina säger om den saken.
Då kanske de blir bilder....aja vi får se.

Nu serveras de efterrätt.
Kaffe och dumblekaka.
Jag har bakat dem, mamma har gjort kaffet.

Sören, Maria och Sejne är här, de åt middag med oss.
Men jag tror de snart ska fara, Sejne ska snart sova.

Föresten, vad tyckte ni om de andra inlägget?
Ska jag fortsätta eller låta bli?

PussKram

Kommentarer
Postat av: Mii

Fortsättningen på förra inlägget? Japp....får vi veta hur det gick sen......

2009-03-29 @ 21:43:48
URL: http://www.beaddreams.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0