FEEEEEEEST

Hej
Nu sitter jag på skolan och har data.
Inte så roligt, men.
Hade hellre jobbat me våran monter, för vi har knappt börjat.
Jag och sandra ska jobba på att tapetsera medans Emma och Anna går ner till stan och köper in lampor och flörtkulor.
När jag kommer hem idag ska jag nnog fara ner till skyttet ett tag, säga hej och försöka diskutera filmen vi såg går.
Sen ska jag ut å gå me Nina å kanske med Lisa!!!
Hahaha jag är trött i dag, lite flummig, men ganska så stressad kan jag säga, å ändå så sitter jag har och bloggar.
Har nu försökt skriva ut ett nytt schema och ett schema över när jag ska stå i rampljuset på mässan, men skrivaren vill inte vara me, så de blir inge papper utskrivet!!
Just typiskt när man vill ha någonting utskrivet.

Jag ska ställa upp som bästa säljare i vårat företag på mässan i Umeå så om ni har några tips om hur ni vill att en bra säljare ska vara kan ni ju lämna ett fint litet spår efter er.

Nu måste jag bli klar med min fest som jag håller på att fixa på datan.
PussKram

Kommentarer
Postat av: Mii

det är helt enkelt så j-ligt svårt att undvika din blogg. Man måste läsa den!

2009-03-09 @ 20:21:09
URL: http://www.beaddreams.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0