Energi

Sitter nu här som jag gör nästan varje dag.
Kollar lite bloggar, komenterar lite.
Har fått värsta rethostan!
Jag tror att de är Nina som har smittat ner mig!
Hon ska få smisk!

Ska träffa hon och Lisa om ett litet tag, vi ska ut å gå.
Alltid härligt att komma ut lite.

Har pluggat lite till gympaprovet vi har i morgon.
Hoppas jag klarar de. Men de verkar inte vara så svårt.
Vi hade ju matteprov idag, de kommer nog inte att gå så bra.
Var klar på 10 min, läraren kommer till min plats och kollar igenom prover och säger att de där och de där och de där de kan jag. Sa att jag inte kunde de, då mer eller mindra förklarade hon utan att säga svaren hur jag skulle lösa dem.
Så jag vet iallafall att jag har rätt på minst tre uppgifter xD
Hahaha.
Suger på matte b.

Hoppas Nina ringer snart!
Blir galen av att sitta inne när jag har så här mycke energi kvar i kroppen!!

Ni läsare har glömt en sak!
Att skriva en liten snutt, de är så roligt när någon skriver ett meddelande!

PussKram

Kommentarer
Postat av: Erika ♥ Min resa från 124kg!

Hej Tjejen!

Tusen tack för din kommentar hos mig ang våldtäkt!

INGEN förtjänar det helt enkelt.



Ja den första som våldtog mig tog sitt liv några år senare. :S Kanske ej orkade leva med det? Våldtog han någon mer kanske? AH, ja vet ej!



Den andre anmälde jag inte heller och inget är gjort där.



Det sätter sig psykiskt som fan! Verkligen. Men livet måste gå vidare, hur hemskt det än är.



KRAMAR

2009-03-25 @ 20:00:49
URL: http://misserika.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0