En massa bilder!!!

Tog min kamera och tog lite kort i mitt rum.
Inga speciella men, bättre än ingenting alls?


Min massageälg!!
Haha vann den  på en skyttetävling för några år sedan.
Har inte riktigt prövat om de är skönt att använda den, lite svårt att massera ens egna rygg.
Någon som ställer upp och vill pröva?


Mamma har lekt lite i tvättstugan.
Hon tvättade allt, bäddmadrassen, alla täcken, kuddarna och alla filtar.
Men hon renbäddade inte, de tyckte hon jag kunde göra.
Hatar att göra de för att de är så tråkigt.


Första och antagligen sista gången min säng är bäddat tills nästa gång de är dags för renbäddningen.
Vann sängkläderna, de vi/gröna, på en skyttetävling också.
Har jätte fult golv!!!


Här är lite andra priser som jag vunnit på skyttetävlingar.
Inte så mycke men.
Tävlar/tränar ju inte längre så de kan inte ökas.


Måste städa bland mina kläder.
De är för mycke, de rymms inte, vilket syns på bilden.
Kolla min lill tv!!


Mina skoooor!!
Dom där hade jag på mig igår när jag jobbade.
De kändes i fötterna efteråt kan jag säga.
Men jag gillar dom ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0