Borde, borde inte

Jag är fortfarande vaken!
Brukar ligga död i sängen efter en hel skoldag efter helgen.
Men inte än, blev lite piggare när mamma gick me på att köra mig till skolan i morgon. Vilket betyder att jag inte behöver stiga upp förns kvart över sju!!
Skulle kunna sova till halv åtta, men eftersom att min bror ska upp och duscha halv åtta måste jag upp lite titigare än han.
Jag kan ju säga att jag duschar inte så länge, eller de beror på. Om jag har tid kan jag nog duscha i en halvtimme eller nå sånt.

Ikväll har jag varit ute på en promenad med Lisa och Nina.
Vi börjar alltid diskutera saker, faktist ganska roligt.
Kvällen avslutades med youtube-klipp hos Nina.

Borde sova, vill inte, borde sova, är inte trött.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0