Allt är så olika

God morgon.
Sitter nu och ska snart ha datalektion.
Jag är jätte jätte jätte trött. De känns som att jag inte har sovit någonting alls inatt.
De är alltid lika jobbigt när jag ska byta mellan mamma och pappa.
De känns jätte konstigt att byta rum bara sådär. De finns 1000 nya ljud, sängarna är jätte olika, kuddarna är inte ens i närheten av varandra. De luktar olika, värmen är annorlunda. Allt är annorlunda.
De gör de jätte svårt att somna.

Idag så måste jag göra lite läxor.
De går nog ganska så fort. De är bara två stycken. Handels och inköps.

Ska se om de blir en promenad sen ikväll också. Jag hoppas nästan på de, de är så skönt att få komma ut.
Nej nu kommer min lärare.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0