Allt

Ja igår.

De började hemma hos Magda.
Vi målade naglarna för fan xD
Haha lite roligt.
Mina blev svarta och rosa men eftersom att jag inte är så duktig på att måla så skulle jag typ ha kunnat doppa fingrarna i burkarna och fått samma resultat xD

Vi for upp till stan efter ett tag och besökte Magdas klassfest.
Tyckte inte de var så roligt där, men de var nog mest för att alla var ganska så fulla å jag kände typ ingen.
Efter de for vi in till stan och hämtade upp Lisa Öhman.
Hon fick åka i bagaget runt hela stan.
Ganska roligt.
Vi träffade på 1000 poliser hela kvällen.
Men ingen stoppade oss.

Efter många om och men så tog vi bilen till kyrkholmen.
De var människor överallt, poliser och föräldrar och vuxna.
Men vi hade de roligt.
Sandra var där, träffade några från klassen och efter ett tag så komme Lisa Nilsson.

När klockan närmade sig tolv började vi fara.
Vi for till Max för Frasses var stängt.
Åt lite där.
Pappa ringde när vi satt där.
Han var på drive in:en och beställde mat xD

När vi skulle hem komme de fram en kille som frågade om han inte kunde få åka med till Moröbacke.
Vi sa att de var fullt i bilen men han sa att han kunde ligga vart som hälst.
Så han intog bagaget.
Ganska roligt.
Vi var inte så duktiga på att hitta digt han skulle så när vi körde lite fel så fick han panik och bad oss svänga till vänster så fort de bra gick xD
Så roligt.
Sen när vi var framme gav han hos beskrivning om hur vi skulle ta oss ut på snabbleden igen xD
Han tackade ganska så mycke.

Vi for sen hem och la oss.
Eller jag satt uppe och smsade med Alexander ett bra tag.
Somnade sedan nästan på en gång.
Ganska skönt att sova.

Vaknade upp med huvudvärk.
Märkte då att jag legat jätte konstigt med huvudet.
Inte så konstigt att jag hade ont i huvudet.

Tog mig en dusch och for sedan till min brors skolavslutning.
Ganska så tråkigt att vara i kyrkan.
Men men.
De är ju inte så ofta de händer.

Ikväll vet jag inte vad som händer.
Nina den grisen svarar inte.
Ska nog söka upp henne och ge henne lite smisk.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0