Trött, slut, mer mardrömmar, mer sex drömmar?

Har varit hos farfar och fått mig en massage.

De gjorde mer ont än skönt, men då är de större chans att de hjälper också.
Om man bara "leker" tar man inte bort de onda.
Men jag kände rent när farfar var vid axlarna att de blev så mycke bättre, kände hur allt släppte.
Jätte skönt kan jag lova er.
Han tog också längst ner på ryggen, ländryggen.
De gjorde så ont så jag trode jag skulle dö.
"Du har någonting ikläm här" Jo jag känner de :S
Fick lite övningar jag ska pröva på.
Då kanske de släpper helt sen :D

Känner mig trött så de blir snart att gå i säng.
Vet inte när jag ska upp i morgon.
Vet inte om jag har lektioner alls :S
Känns så onödigt att fara upp 1,5 timme tidigare och inte göra någonting alls :S
Men vi får väl se hur jag gör.
Mamma blir så sur på mig om jag skolkar, orkar inte med sånt just nu.

Jag har komigt på att jag knappt vet någonting om dig.
De är alltid jag som vänder upp och ner på mitt liv framför dig, du lyssnar och kommer med förslag till lösningar.
Men vi pratar inte om dig.
Känns så fel?
Tycker du inte?

Natti Natti
Sov Gott
PussKram
Syns i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0