Trött? redan?

Jag känner mig sjuk.

Har ont i halsen och näsan.
Jag hoppas de går över snart, orka inte.

Var å såg film hos Lina.
Drog sedan med Magda ut för lite dummheter.
De var de roligaste på länge.
Mina idéer är inte på topp när jag är trött xD
Ni kanske får se bilder från ikväll i morgon.

Vad har ni andra gjort ikväll?
Haft hemma- eller utekväll?

Ska nog snart lägga mig.
Men de är så jävla kallt här inne :S
Var tvungen att he på värmepumpen.
Men de kommer knappast bli varmt i år.

Vet inte vad som händer i morgon.
Någon som vill göra planer med mig?
Jag är öppen för förslag.

Börjar bli trött.
Känns drygt.
De är ju fredagkväll.
Då ska man vara vaken länge och orka mycke.
Fast jag har haft min sista jobbardag så jag får vara trött.

Saknar min Nina.
Känns som evigheter sen. Fast du färgade mitt hår i går xD


Love you 2 times and more!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0