Sova eller inte sova, de är frågan

God Morgon.

Har alla sovit gott?
Jag har sovit oroligt.
Har vaknat, somnat om, vaknat, inte kunnat somna om, somnat, vaknat av väckarklockan, somnat om, vaknat igen, somnat om, stigit upp.
Hatar när de blir så.

Funderar på om jag ska lägga mig i en kvart.
Sova igen.
Inte för att de ger nå, mäst för att jag gillar tanken på att sova.

Ska på jobbet idag.
Sista veckan så jag hoppas de är snälla med oss.
Orkar inte jobba igentiligen.
Är trött i hela kroppen och behöver lov för att vila upp mig.

Ha en bra dag och jag hoppas solen kommer fram lite.

PussKram

Kommentarer
Postat av: Bettan

Jaa det är rätt, men tyvärr det är Martina som svarade snabbast...

2009-06-01 @ 07:44:43
URL: http://busbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0