Snart klar?

Har nu städat vardagsrummet och fått tag på farmor.

Ska nog snart ta mina saker och gå till mamma.
Behöver ompacka lite.
Kommer inte att behöva alla kläder jag tänkt ta med mig :S

Måste packa ner tandborsten också. Den får jag inte glömma!
Då blir de inte mysigt i munnen. :S

I need my happypill!

Jag vill fara nu.
Bara ligga ute i en gummibåt hela dagen och inte ha några bekymmer alls.
De vore så härligt.

Har bestämt att jag ska skriva mycke nu också.
Jag ska inte ha allt i mitt huvud.
Allt ska jag skriva ner.
Få lite klarhet i allt.
Se de med andra ögon.
Saker ingen kommer att få läsa.
Allt ska skrivas förhand. Gömmas.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha så kul hjärtat! Njut och må bra, det är du värd. Vi hörs och träffas när du kommer hem, älskar dig <3

2009-06-18 @ 15:00:40
URL: http://lajjsaaa.blogg.se/
Postat av: M

sv: okej, vad göru dåe? :D

2009-06-21 @ 16:51:07
URL: http://typiskt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0