Så varmt!!

Är nu hemma.
Har ätit mat.

Ska snart fara och bada.

Lunchen gick bra.
Trevligt som alltid.
Efter lunchen gick vi och lämnade tillbaka filmerna jag hade lånat.
Efter de tog han med mig i bilen och vi for och kollade på ett ställe.
Jätte fint.
Gillade de.

Sedan bar de av mot stan igen.
Jag skulle träffa Nina.
Vi sa hej åt varandra och gick till bussen.
På ett ungefär...

De har varit så varmt idag!
Alldeles för varmt!!
Gillar de inte till 100%
Men jag ska snart fara och bada.
Gilla gilla gilla.

Hur har eran dag varit?

PussKram


Kommentarer
Postat av: lillblondin

Sv, haha jeep, liiite shopping ;)

2009-06-25 @ 21:34:19
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0