Så här ligger de till

Just nu är jag smått kär.
Fast jag vet inte om de är kärlek än.
De lär jag nog aldrig få reda på heller för jag kommer aldrig våga närma mig på de sättet.
De kommer bara att förstöra.
Och nej Micke, de är inte du.
De är inte Emma heller :S

Haha lite roligt.

Måste bara säga att just då för stunden.
Vad fan tänkte jag me?!
Vad höll jag på me?
Helt idiotiskt.
Dumt och korkat.
Ångrar varje sekund, minut, timme och dag.
Vilket jag tror du också gör.
Jag är väl de lättaste att hata, eller hur är de nu igen?


Jag vill skratta och gråta.
Jag vill ut ett tag.
Bara andas.
Slippa vara nära dig.
Jag vill ut i skogen och gå vilse utan telefon.

PussKram

Kommentarer
Postat av: Elin [Freakshow - Chihuahua]

Är du sugen på en ny design?

Just nu har jag 4 stycken till salu för 30 kr/styck.

http://elinsstudio.blogg.se/

2009-06-12 @ 16:01:52
URL: http://elinarmour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0