Så feg

Ja som ni redan vet är jag vaken.
Har sovit ganska så bra. Men jag vaknade av att jag hade ont i ryggen.
Ska försöka göra mig klar så fort som möjligt och sen gå upp till farmor så att hon kan smörja in min rygg.
Eller jag har till just före fyra på mig.
Då ska hon fara bort.
Men så länge ska jag nog inte sitta i nattlinne och inget göra.
Vill duscha typ nu.

Kollade upp kvinnokliniken i Skellefteå.
Hittade nummret.
Nu ska jag bara våga ringa.
Jag hatar doktorer, sjukhus och sånt.
Känns som att man bara får dåliga besked där.
Men på måndag måste jag ringa.
De har nog inte öppet nu under helgen.

Kanske ska få besök idag.
Men de är inte nog. Jag vill ha mer.
Jag vill ha allt kittligt.

Kanske blir att bada idag.
Vi får se vad som händer riktigt.
Solen försvann just...inte ett bra täcken precis.

Hoppas ni får en bra dag i solen.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0