Planer

Planer för morgondagen.
* Barnvakt från klockan 0800 - 1730
* Hälsa på syster med barnet på kollo
* Ta en promenad till en lekpark/ankdam

Ganska så simpla planer men jag gillar dem ändå.
Ska vara barnvakt åt min kusin Sejne.
Hon är så gullig och lätt att sköta.
Eftersom att syster är på kollo och man får hälsa på i helgen så ska pappa dit i morgon, fredag, och mamma dit på söndag.
Tror jag ska följa alla gånger.
Saknar syster.

Ska också försöka vara ute så mycke som möjligt.
Vagnen skulle skickas med och badkläder så de kanske blir att bada.
Vem vet?

Nej nu ska jag börja dra mig mot sängen.
Måste upp i tid i morgon så att jag är någorlunda pigg när Sejne kommer.

Tack för idag.
Jag log och skrattade några gånger.
Mer än på länge.

PussKram

Kommentarer
Postat av: lillblondin

Sv, haha ojdå,. då shoppar du verkligen inte mycket ;D Det där är typ lite för mig :P

2009-06-25 @ 22:32:24
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0