Kollo

De är så varmt!
Jag tror jag dör.

Sejne är ju här.
Just nu sitter hon i soffan och ser nicke nyfiken.

Hon komme tidigt i morse.
Vi gjorde frukost.
Åt med god aptit.
Efter de tog vi våra saker och gick ut till en lekpark som är just här utanför.
Lekte ett tag men de blev så varmt och vi hade inget att dricka med oss så vi gick in igen.
Vi såg en film och sen komme mamma hem.

Vi har också läst en bok.
Fick sedan jätte ont i magen och blev trött så mamma tog med sig Sejne till svandammen och matade fåglarna.
De komme hem och då var de dags för lunch.
Nudlar för min del och makaroner och köttbullar för Sejne.

Efter lunch komme pappa och hämtade oss.
Vi for till kollo.
Linnea blev glad över att se oss.
Vi var där någon timme och lekte lite.
Sen bar de av hem.

Vi gick till Ingela och Greta och badade lite i en balja.
Skönt.

Nu gör vi som inget.
Ser film som jag skrev ovan.

Vad har ni gjort idag?

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0