Kan säga såhär

Jag är stressad!!!

Jag har nu ätit, städat vardagsrummet, hunit läsa typ 3 bloggar :S
Sen inget mer.
Måste nu till mamma och fixa ett kort till Åhléns.
Kommer jag att hinna innan klockan åtta?
Om inte är jag helt jävla värdelös!

Stressad men kan ändå inte låta bli att logga in här på bloggen.
De är inte bra.
Men de är skönt att få skriva av sig.
Även om de bara är ett hej och sen hej då.
De ger lugn i kroppen.

Ska hälsa på Linda ikväll.
Blir nog bra.
Om hon är hemma vill säga.
Vi kommer alltid och överraskar henne.
Träffade hon faktist för någon dag sedan, om de var tisdag eller måndag.
Då sa hon att hon nyss hade bakat och att de bara var att komma föbi ;)
Så vi ska inte göra henne besviken.

Vad ska ni göra ikväll?

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0