Kan de här vara anledningen till magontet?

Fick ett tips av min moster att jag kan ha endometrios.
Vet inte riktigt vad de betyder.
Kollar upp de för tillfället.
Men hittade de här.

Att leva med endometrios?

Endometrios är en kronisk sjukdom, varför det viktiga är att försöka finna bästa möjliga smärtlindring. Som tidigare nämnts förbättras oftast problemen vid klimakteriet. En del kvinnor mår också bättre under och efter en graviditet - men tyvärr blir en del kvinnor sämre. Med rätt behandling kan sjukdomen hindras från att sprida sig, och till och med bli bättre.

Alla saker som sägs ska hjälpa mot mensvärk är att man ska bli med barn eller äldre.
Sakka sak är de där.
Inte ska jag komma i nå jävla klimakteriet nu inte!
Blir så arg.
När man ligger där i soffan och tror man ska dö och jag tror de är reklamen för ibumetin som drar igång och säger att vill du slippa mensvärk, bli med barn!
Trode jag skulle slå sönder tv:n första gången jag såg de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0