Kallt?

Har alla haft en bra dag?

Jag for ju med farmor till stugan.
De var ganska så kallt där eftersom att värmen inte var på.
Pumpen som gör så att vi får vatten dit upp hade gått sönder, men de snabbfixade farmor.
Men de måste nog lagas ordentligt sen.

Vi bäddade lite sängar, lagade mat, fikade och sen städade vi ihop och for.
Eftersom att de blåste och regnade lite så var de inte så roligt att vara där.

Sitter nu hemma och gör inte så mycke.
Mamma och min bror håller på med maten.
De blir hemma gjord pizza.
Gött.

Ikväll blir de kanske att vara med Nina.
Får se hur död jag är.

Hur har eran dag varit?

PussKram


Kommentarer
Postat av: Nina

Jaaa var med mig !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0