I miss you, but do you still know who I am?

Sitter nu hemma.

Fick bära min tunga påse med skolböcker hela långa vägen från bussen.
Men som tur är så är man ju stark...

Har inte fått näsblod än, så oljan mamma köpte åt mig kanske funkar ändå.
Håller tummarna.

I morgon blir de ju sommarlov.
Längtar lite, men ändå inte.
Vad ska jag göra på dagarna nu?
Typ inget.

Ska snart fara å kolla på ett kök som är nytt och färdigt.
Blir nog bra.
Ska sen hem och inte göra någonting.

Har inget att göra ikväll och de känns så dåligt.
Är jag så dålig?

Jag behöver ett pepptalk.
Måste få upp allt så jag mår bra igen.

Jag berättade aldrig vad jag fick för betyg, eller gjorde jag de?
Minns inte.
Säger de igen.
VG+VG+VG. Men de sista VG:t ska hon kanske göra om till ett MVG!!!!
Känner mig lite glad över de i allafall.
Jag som bara fått G:n och IG:n.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0