Humörsvengar?

Hemma.

Blir nog att fara upp till stan idag.
Tjejerna vill kolla till ågon fest.
Magda ska köra så jag ska vara nykter med henne.

Ska träffa Lisa ikväll också!!!
Saknar henne så jävla mycke!
Älska i gräset?

Pizza till middag.
De blev en pappa Anton.
Gött.

Mamma,bror och syster är och hämtar maten nu.

Världens underbaraste tog studenten idag!
Nina din lilla skit!
De var fint.

Träffade sen Alexander och stod och tog kort på alla studenter som komme upp på scen.
De var fint.

Allt är fint.
Mår jätte bra idag.
Eller iallafall just nu.
Sen kan de ju gå nerförs sen, de vet ingen än.

Ikväll kan jag kanske få ge igen för allt!
Jag hoppas, jag önskar, jag vill!!!

PussKram

Kommentarer
Postat av: Mike

Haha ge igen för allt?!

Ge igen för vad?!? xD

2009-06-11 @ 18:36:08
URL: http://elmiko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0