Hemma, men ska dra och bada

Äntligen hemma.
Eller äntligen är nog fel ord.
Jag älskar att vara i stugan.
De är så härligt.

Man har inget internet. Man är som bortkopplad från allt.
Nog för att vi har tv där med nästan de flästa kanaler, täckning på mobilen.
Men man känner sig ändå som att man är långt borta.
De är kanske 15-20 min från stan.
Inte långt.

For ju dit i torsdags.
Vi tog de lugnt.
Bar in alla saker, satte allt på plats och så.
Under kvällen spelade vi rockband.

På fredag så var de ju midsommar.
Tog några promenader, spelade lite wii, såg film.
Umgicks.

På lördag så komme Ninas bror med familj.
Vi lekte med barnen.
Sen fick jag en super idé!!
Tog fram gummibåtarna!
Åkte med dem i vattnet lite.
Nina nakenbadade när jag hade somnat.

Idag så åkte vi båt i ca 4 timmar.
Jag är bränd som bara den.
Vi packade och for hem.

De är så helgen har sett ut i korta drag.
Ska snart fara och bada igen.
Ska bada i ursviken och vi ska gå hem.
Tror de kommer att vara jobbigt men de funkar.

Fast jag haft en underbar helg så år jag inte riktigt bra.
Du har inte ens sagt hej till mig.
Känner mig så galet dum.
Vad jag känner vet inte du.
Men vad skulle de spela för roll?
Jag saknar dig?!

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0