Hemelihemma

Sitter nu hemma i min säng.
Ganska så skönt, fast de är fortfarande lite för varmt.
Nu är de kväll, då ska de vara kallt.
Iallafall om man frågar mig.

Ja jag har varit på stan ikväll.
Nina skulle träffa sin kärlek.
Trevlig sak de där.

Blev myssugen när jag såg dem tillsammans.
Men men.

I morgon ringer klockan 0730.
Ska då pröva ringa kvinnokliniken en gång till.
Känner att jag är jätte nervös.
Magen håller på att vända sig ut och in.

Ska också följa mamma, Sören, Sejne och Nina till Burträskmarknaden i morgon.
Bilen går 0945 tror jag.
Så då är jag redan vaken.
Har alltså någon timme att göra ingenting på där ett tag.
Men de löser sig.

Sitter som sagt här med min cola i sängen.
Mysigt värre.
Colan är t o m kall.

Hoppas ni haft en bra kväll.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0