HEJ!

Har kommigt hem med en påse idag.

Ska göra en stor förändring.
Hoppas bara de går bra.
Är jätte nervös!!
Men Nina ska hjälpa mig.
Vi får se, kanske lägger ut bilder ikväll.
Annars får ni aldrig veta vad som ska hända.

Dagen på jobbet har varit lugn.
Har sågat lite, varit på media och på mode.
Nina skulle ju komma upp å äta med mig. Men hon försov sog.
Väntade till klockan ett, då komme hon upp till stan.
Vi åt på subway.
Gött.

Fick ont i magen så mamma komme upp med mina tabletter.
Ibland har man jätte snälla föräldrar.
Så nu är de bra i magen.

Farmor ringde också...
Så nu vet jag vad Nina ska få i studenpresent :D
Gissa om hon är nyfiken xD.

Ska gå in och se om de finns mat.
PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0