Har ju varit hemma ett bra tag nu

04.45 ringde min klocka.
Fast jag znoozade(?) till 05.15.
Var extremt trött och tät i näsan.
Dagen kändes redan jobbig.
Men jag gjorde mig klar och gick till bussen.
Sov hela vägen in till stan.
Gick till jobbet, lämnade sakerna i omklädningsrummet.
Gick upp till själva butiken och kollade läget.
Eftersom att jag hade med mig matlåda så lämnade jag de uppe i personalrummet, inte så mycke folk där. Kanske 4st.
Tog en tur till toan och när jag komme ut därifrån så var hela personalrummet fullt!!
Jag orkade inte vänta en kvart så jag gick ner till Ingegärd och bad om att få börja jobba.

Fick min apparat och började inventera.
De var inte så tråkigt som jag trode.
Var och gjorde hela bad+sjalarna+vera+lite på barn+lite på skönhet.
Kändes som att jag gjorde jätte mycke.
Inventerade mer än 3000 saker!!!

Fick åka med Nina hem.
Ganska så skönt att slippa bussen.
Orkar itne sitta å trängas med en massa okända människor.

Var också in på apoteket och kollade vad näsolja kostar.
69 eller 67kr :S
Den var dyr.
Så jag köpte den inte.

När jag kom hem fick jag näsblod.
Trode jag skulle bryta ihop.
Ni kanske tycker de är konstigt, men de är jobbigt att blöda näsblod.
Man blir yr, de rinner blod ner i halsen, de smakar äckligt och de slutar aldrig.
Fick nog, tog moppen till apoteket här i hamn och köpte den där jävla oljan.
Den smakade inte så gott alls :S
Smakar typ nå plastaktigt i halsen.
Men de kanske hjälper?
Då kan de vara värt de.

Mina nya leggins har kommigt så vi ska snart fara ner till ica å hämta ut dem.
Ska se om jag ska handla nå annat också.
Vi får helt enkelt se.

Sa jag att jag typ känade 100kr/timmen på Åhléns!?
Är glaaaad.

PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0