Fy fan för myckle!!!!

Som ni kanske redan har förstått så gick de inte så bra för Rönnskär mot Myckle.
De förlorade med 0-2.
Hatar en spelare i de där laget!
Hon spelar kanske bra men hon är så taskig å djävulsk!
Hatar henne!

Gick ju på ica innan matchen.
Köpte lite naturgodis så jag sitter och knaprar på de nu.
Men de blir inte så mycke, kommer bara att få ont i magen av de.

I morgon är de sovmorgon som gäller.
Känner peppen redan nu.
Men jag har inte kollat upp när bussen går än.

Ställde in min lunchträff med Sandra på skolan i morgon.
Orkar inte köra en dag till upp till stan. Kommer nog måsta göra de på fredag. Vilket suger hårt.
Så jag ska försöka hitta någon att äta med eller så går jag på subway som vanligt.
Kanske ska våga pröva nå nytt xD

Hur har eran kväll varit?


Jag hoppas ditt liv förstörs mer av alla tankar jag också har.
Om jag kunde påvärka dig genom mina tankar så skulle jag göra slut på dig.
Hoppas de går skit i morgon och för alltid!



PussKram

Kommentarer
Postat av: lillblondin

Sv, haha jo, de flesta känner nog så vid det här laget ;D

2009-06-02 @ 22:47:59
URL: http://againstallodds.blogg.se/
Postat av: lillblondin

Sv, haha jo men den kommer ;D

2009-06-02 @ 23:07:38
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0