En massa saker på en gång..

Gissa om jag längtar tills på torsdag.
Jag vill komma bort lite.
Bara vara i en lugn miljö.
Få lite luft.
Kanske hålla mig borta från allt dåligt så att jag kanske klarar mig utan dåligheter ett tag.
Jag hoppas att de inte händer mer dåligt.
Känns som att de är de ända som händer hela tiden.

Har nu gått runt med en bultande huvudvärk flera dagar nu så jag har säkert cancer.
Sen har jag jätte ont i ländryggen så jag kommer säkert att bli lam eller nått.

Åt 3 kroppkakor, de var nästan 3 för många.
Mår jätte illa nu.
De känns som att de är påväg upp.

Har fått min nya dråg nu.

Varför känner jag så lite pepp på allt för tillfället?
Vill bara ja jag vet inte vad.

Farmor var här när jag komme hem.
De blir att fara till stugan på torsdagkväll efter att hon har jobbat.
Vet inte om Nina och hennes pappa ska dit då eller om de kommer sen.
Vi får se.
Men på fredagen skulle vi iallafall in till stan och handla lite blommor som farmor ska plantera.
Jag kanske hjälper henne mer de.
Vi får se hur duktig jag känner mig.

Ska sova hos Nina i natt.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0