Efter 6 timmars sömn är jag fortfarande på G!

Som rubriken säger så sovde vi inte så många timmar.
Om inte jag hade börjat prata så hade nog Nina sovit tills nu om hon kunde ;)
Men snäll som jag är så tänkte jag att hon kan ju inte sova bort hela dagen.

I går så spelade vi rockband, mario kart och mario party 8.
Nina skulle ju visa att hon kunde så hon överdrev tills hon vann.
Men jag hade roligt ändå.

Vi spelade till halv fyra fyra tiden. La oss sedan för att sova.
Tror vi somnade ganska så tidigt. Men som vanligt så kunde jag inte sova så länge på morgonen.
Klockan halv tio eller klockan tio vaknade jag och såg till så att Nina vaknade.

Vi har nyss målat lite ägg.
Jag gjorde sönder tre stycken av 5 möjliga.
Inte bra alls.

Vad som händer ikväll är fortfarande oklart.
Jag vill ha albaglass!!
Men jag har inga pengar så jag får nog klara mig utan.
Kanske se film?

Vad ska ni göra?

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0