Puss på dig

Nu har jag vakat och ätiti.
Orkar inte duscha.
Får se ut som jag gör.
Gammalt smink på.
Men jag är tydligen söt ändå så jag är glad :D

Igår så började vi kvällen med att sitta här hemma i köket och lyssna på partymusik och sminkade mig.
Blev nöjd med sminkningen men den förstördes av mina glasögon.
Glasögonn döljer som sminkningen så att den inte syns.
Prövade vara utan glasögonen hemma men de gick inte bra alls.
Fick så ont i huvudet.

Vi hoppade senare in i farmors bil och for ner till automaten och hämtade ut lite penger.
Men istället för att fara till stan direkt så for vi hem och kissade igen. Sen bar de äntligen av till stan.

Vi gick in på området och gjorde inte så mycke.
Eller vi gick runt, runt runt och runt.
Blev kissnödig nästan direkt så vi bexökte bajamajorna och de gör jag fan i mig inte igen!!
Fy fan va äckliga de var.

Vi stannade inte så länge där inne. Men innan vi gick såg vi Skellefteås största hora, hon såg inte fräsch ut!! xD
Klockan elva gick vi ut från området och hem till en tjej på Kaplan.
De var roligt.
Men vi gick nästan direkt tillbaka till området igen.
Men vi gick in på gratis området.

Träffade dig där.
Gick runt hand i hand hela kvällen.
Har nästan glömt bort hur mysigt de är att pussas.

Träffade sen Nina och vi for hem.
Hon mådde inte så bra.
Moa åkte med oss hem också.

Ja när jag komme hem satte jag mig vid datorn ett tag sen somnade jag.
Sov fan till ett någonting.

Hur var eran helg?

Kommentarer
Postat av: lillblondin

Sv, haha nae, jätte stora skulle bli fult ;D

2009-07-05 @ 15:38:20
URL: http://againstallodds.blogg.se/
Postat av: lillblondin

Sv, Jo jag förstår ddet,. brukar vara så ;D

2009-07-06 @ 16:57:58
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0