18- bra eller bara dåligt

I morgon är de den stora dagen.
Äntligen blir jag 18.

Vaknade upp vid ett tiden och såg att pojken min låg på soffan och sov.
De såg inte så bekvämt ut så jag makade mig upp hur sängen och väckte honom.
Han bjöd på frukost efter några tusen pussar.
Han är så gullig. Och bara min.

När jag komme hem så umgicks jag med Magda, Mia och Lina.
Vi åt glass å pratade en massa saker.
Efter middagen träffades vi igen och då var Lisa med oss också.

Sitter nu "barnvakt"
Pappa å Camilla jobbar så.

Man kan ju säga att jag reda nu fylller 18.
Klockan är ju efter tolv så.
Har redan fått mitt första grattis.

Mamma ska bjuda på lunch i morgon klockan tolv.
De blir räkmackor, gött.

Borde sova snart.
Är jätte trött.
Har inte sovit många timmar i natt.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0