Solen visar sig

Idag har de varit ganska varmt.
Blev faktist glad när jag visste att jag skulle sitta inne hela dagen på ett kontor.
MEn arbetet tog slut så jag fick bege mig till iltvätten.
Jag hatar att tvätta bilar och jag suger på att göra de också.
Jag fick damtorka dem på insidan.
Ganska så äckligt hur skitiga alla bilarna var.
Men de var ju inne på Rönnskär så jag är ju inte så förvånad.

Träffade på pappa när han komme till jobbet.
Pasade på att sno en 20 av han.
De var tydligen hans glasspengar men ;)
Jag är en snäll dotter.

Vi har nu ätit.
Kött och pommes.
De var gött!
Såklart så hade vi cola till.

Just nu så står han i duschen.
Så jag passade på att sno hans dator.
Hihi.

Poker ikväll!!
Jag ska vinna!!

Ha en bra kväll allihop.
PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0