Så tidigt, mitt kropp vill inte

Jag är helt klart vaken!
Men jag är trött xD
De blev att sitta uppe alldeles för länge igår.
Inte bra alls.
De kommer inte att bli någon ändring på de idag.
Ska till stan och bli bjuden på middag.
Sen är de poker som gäller!!
Längtar så mycke!
Längtar inte bara efter mat och poker utan också de fina sällskapet jag ska få.
Med andra ord kommer de bli en bra kväll.

Ska sitta och göra samma tråkiga jobb idag.
Så jag funderar på att ta med mig en bok.
Jag behöver läsa ut den typ nu!!!
Läsaer Harry Potter och halvblodsprinsen.
Den börjar ju gå på bio på onsdag så jag skulle ha velat läsa ut boken innan jag ser filmen.
Nog för att jag redan läst boken 5-6 gånger.

Nej nu ska jag leta upp ett par sockar och sen göra mig klar.
Hoppas ni får en bra dag!
Jag ska iallafall försöka!

PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0