Morgonpigg?!

Har fått alldeles för lite sömn!
Jag känner mig ganska så död.
Men jag måste upp och jobba ändå.

Inte för att jag vill alls.
Men de är pengar!!
Sa jag de att när vi var och pratade med facket så hade de höjt våran lön.
Istället för 80,41 så får vi 80,42 kr i timmen xD

Har gjort matlådan, eller den var redan klar.
Jag har tragit den ur kylen. Fixat mjölj och bestik.

Vad händer ikväll?
Jo jag ska vara med Nina.
Men jag har läst på hennes blogg att hon  är eller har varit sjuk.
Vill och kan inte bli sjuk så jag hoppas hon har tillfrisknat under natten.

Ska fara tio över kanske.
Vilket gör att de är ett tag kvar.

Har ni inga frågor?
Är de inget ni undrar över?
Jag har som inget speciellt att skriva så kom med förslag.

Ingen Mr.X ikväll.
Men jag har ju haft precis hela helgen.
Jag klagar inte.
Kyssar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0