Måndag - Två veckor

Hej!!!

Sitter här i vardagsrummet i handduken och blött hår.
Har nyss duschat.
Lite roligt faktist.
De på Rönnskär blir jätte sura om vi inte duschar men idag så fick vi inte ens några handdukar :S
Hallå?!
Vad är de för stil?
Och jag ville inge mer än att duscha!
Var på taket idag och de dammar så jävla mycke.
Man blir inte ren.
Tvättade mig varje gång jag bytte vatten i hinken men är fortfarande skitig efter en dusch.

Nina sitter här breve mig.
Hon har gjort nå roligt idag!!!
De blev jätte snyggt.

De i näsan är nytt.
Hon gjorde den idag.
Hon ringde om en tid igår och fick en redan dagen efter!
Snabbt!
Att de blev snyggt?!

Ikväll ska jag till Emanuel å se film med han och Johan.
De blir nog bra.
Vet inte vad de blir för film än men de blir nog någon bra.

Mamma komme just hem och ska laga mat!
Är jätte hungrig.
Men de blir korv och makaroner :S
Inte gött alls.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0