Love the night?

Trött, söt och galen?

Komme just hem.
Ska snart lägga omkull mig och sova i max 6 timmar.
Låter inte så bra.
Men jag får överleva.

Har spelat kort större delen av kvällen.
Tre spelare.
Vi spelade 6½ omgångar poker.
Jag som typ aldrig spelat de någonsin vann två av dem.
De andra vann varsinn gång de också.
Sen den halva gången får vi fortsätta på lite senare.


Jag är så rädd för helgen som kommer
Vad kommer att hända?
Se, titta, titta bort
Hälsa?
Fan vad jag hatar de här
Kommer ha svårt att hålla tårarna borta kan jag säga


Lever i lycka
Lever i ondskan

Nej nå mycke mer hade jag inte att säga.
Ska ta och gå på toa och sen sova!!
Hoppas ni haft en bra kväll så hörs vi i morgon.

Kyss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0