Lördag

Hejhej.

Ett tag sen jag skrev.
Men jag har inte orkat eller haft någon lust till de.

I fredags vilket var igår med andra ord, så var jag ju på gynundersökningen.
Allt gick bra. Gjorde lite ont.
Men de var mest obehagligt och obekvämt att vara naken och ha någon som är och rör ens underliv.
Allt såg bra ut, jag var helt normal.

De var jobb hela dagen. Jag fick vara på trädgården, så sköööönt.
Vi vattnade lite och sen målade vi.

Efter jobbet var de trästock igen!!!
Kunde vara ute så mycke längre än på torsdagen.
Såg Relic och Amber oak.
Jätte bra band.
Helt klart värt att se.
Vi fick låna pappas bil upp till stan och hem.
Efter hela kvällen på trästock så besökte vi frasses och tog me hem.
Gött.

Idag blir de att fara igen.
Väntar på att Lina ska titta in.
Borde klä mig och sminka mig lite.
Men jag vill som inte.
Men jag måste!!
Kläder är ett måste!!
Haha.

Hoppas ni haft de bra.
PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0