Lalalla

Känner mig så trött.

Stälde ju väckaren för att ringa till kvinnokliniken.
Den skulle ringa 0730. 0830 vaknade jag.
Inte alls hört väckaren ringa.  Men men.
Sov till klockan 0900 iallfall och gick sedan in och tog mig en dusch.
De var så skönt!
Riktigt kallt vatten.

Efter den sköna duschen ringde jag till kvinnokliniken.
Fick en tid de skulle ringa upp mig.
Tog mina saker och gick hem till mamma.
Vi for en tvärt på ica och sen till Nina.
När vi tre satt i bilen berättade mamma typ att vi skulle ta Sörens bil och åka alla tillsammans.
Tänkte som hur fan ska vi rymmas.
Men vi rymdes just så pass.

De ringde från kvinnokliniken men de tyckte jag skulle vända mig till um.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.
Så nu måste jag ringa dit och boka tid.
Men eftersom att jag börjar jobba nästa vecka så kan jag inte ta vilken tid som hellst.
Sen dit, de kommer inte kunna kolla upp vad de är så jag kommer bli skickad till lassa ändå.
Hatar sånt.

Men men. På marknaden var de mycket folk.
Mend de var roligt att fara dit. Hittade en tant, kallade henne för snörtanten, som tagit över alla saker från Sten Sax Påse.
De jag inte visste var att hon bodde i ursviken!!!
Har letat som en galning efter sånna snören som jag behöver men de finns inga.
Nu köpte jag 25 meter tror jag.
De borde räcka ett tag ;)

Bad ikväll?

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0